HomeOver HSKVeelgestelde vragen (FAQ)Technische ondersteuning bij inlogproblemen

Technische ondersteuning bij inlogproblemen

Portaal in een nieuwe vormgeving

Het HSK cliëntportaal heeft sinds 21 mei een nieuwe, frisse vormgeving en wordt het beter toegankelijk op mobiele apparaten. Uw afspraken, vragenlijsten, opdrachten en gegevens zijn hierdoor nog eenvoudiger te raadplegen. Ook is de inlog procedure vereenvoudigd.

Hoe maak ik een account aan?

De grootste verandering in het portaal is de wijze van inloggen. De eerder door ons verstrekte gebruikersnaam kan u niet meer gebruiken. U kunt inloggen met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Als u voor de eerste keer op het nieuwe portaal inlogt, doorloopt u de volgende stappen:

  1. U logt in met uw e-mailadres dat bij ons bekend is.
  2. U ontvangt een mail op dit adres met een link waar u op moet klikken. (Deze stap is eenmalig)
  3. U ontvangt een SMS op het 06 nummer dat bij ons bekend is. De code uit de sms voert u in.
  4. Daarna kunt u een nieuw wachtwoord kiezen.

Welke browser heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van het cliëntportaal?

Het HSK cliëntportaal ondersteunt de meest gangbare browsers waaronder Chrome, Internet Explorer, FireFox en Safari. Om eventuele problemen te voorkomen adviseren wij u de meest recente versie van uw browser te gebruiken.

Op welke apparaten kan ik het portaal gebruiken?

Het portaal van HSK is ook te gebruiken op mobiele apparaten. Uiteraard is een computer met toetsenbord prettiger voor onderdelen waar meer tekst nodig is.

Welke eisen worden er aan mijn wachtwoord gesteld?

Om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen is gekozen voor een zogenaamd sterk wachtwoord. De eisen aan uw wachtwoord zijn als volgt:

  • Het wachtwoord moet minimaal 10 posities lang zijn.
  • Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig
  • Het wachtwoord mag cijfers en bijzondere tekens bevatten

Hoe weet ik of ik een goed wachtwoord heb gekozen?

Als u uw wachtwoord wijzigt en het voldoet niet aan de eisen, dan ziet u een duidelijke melding met een tip wat u moet aanpassen. Deze melding verschijnt nadat u beide velden hebt ingevuld en op de knop ‘opslaan’ heeft gedrukt.

Met wie kan ik contact opnemen bij technische problemen?

Kunt u de oplossing voor uw probleem hier niet vinden, neem dan tijdens kantooruren contact op met onze helpdesk via onderstaand telefoonnummer:

088 – 11 55 865