Technische ondersteuning bij inlogproblemen

Welke browser heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van het portaal?

Het HSK clientportaal ondersteunt de meest gangbare browsers waaronder Chrome, Internet Explorer, FireFox en Safari. Om eventuele problemen te voorkomen adviseren wij vanuit HSK om Internet Explorer vanaf versie 11 en hoger te gebruiken.

Indien u geen Internet Explorer heeft of een oudere versie gebruikt dan adviseren wij u de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren en opnieuw in te loggen op het HSK client portaal. U kunt dat doen via deze pagina.

Op welke apparaten kan ik het portaal gebruiken?

Momenteel wordt het portaal nog niet ondersteund op tablet of smartphone. U kunt het portaal wel gebruiken vanaf een PC of laptop.

Welke eisen worden er aan mijn wachtwoord gesteld?

Om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen is gekozen voor een zogenaamd sterk wachtwoord. De eisen aan uw wachtwoord zijn als volgt:

• Het wachtwoord is niet hoofdlettergevoelig.
• Het wachtwoord moet minimaal 6 posities lang zijn.
• Het wachtwoord mag niet langer dan 32 posities zijn.
• Het wachtwoord mag geen van de volgende woorden bevatten: test password.
• Het wachtwoord mag niet uw gebruikersnaam of delen daarvan bevatten.
• Het wachtwoord mag geen veel voorkomende woorden bevatten.
• Het wachtwoord mag niet eerder gebruikt zijn.

Hoe weet ik of ik een goed wachtwoord heb gekozen?

Als u uw wachtwoord wijzigt ziet u boven het wachtwoord in een oranje achtergrond meldingen verschijnen die betrekking hebben op bovengenoemde eisen. Deze melding verschijnt pas als u beide velden hebt ingevuld. Dus u moet ‘New Password’ en ‘Confirm Password’ invullen voordat u weet of uw wachtwoord voldoet.

Het vinkje naast het veld ‘Confirm Password’ geeft aan of beide wachtwoordvelden hetzelfde zijn.

In onderstaand voorbeeld ziet u dat het gekozen wachtwoord een ongeldige waarde bevat, in dit geval is het wachtwoord gelijk aan de gebruikersnaam. Het groene vinkje geeft aan dat er twee keer hetzelfde is ingevoerd. Toch zal het nieuwe wachtwoord niet geaccepteerd worden omdat het niet voldoet aan de eis dat het uw gebruikersnaam niet mag bevatten.

tech_support

Met wie kan ik contact opnemen bij technische problemen?

Kunt u de oplossing voor uw probleem niet in de FAQ vinden, neem dan tijdens kantooruren contact op met onze helpdesk, via onderstaand telefoonnummer:

088 – 11 55 865