Corona virus

Wij doen er alles aan om een gezonde omgeving voor onze cliënten en  psychologen te bieden op de vestigingen van HSK. Kunnen of willen cliënten niet naar een vestiging komen, dan behandelen wij telefonisch of online via beeldbellen. Misschien is dat even wennen voor cliënten maar gelukkig heeft HSK hier goede ervaring mee.

Lees meer over behandelen op afstand

Extra psychische ondersteuning

Wij willen u als werkgever en uw medewerkers extra ondersteunen waar mogelijk in deze ingewikkelde tijd. We merken dat medewerkers soms onzekerheden, angsten of stress kunnen ervaren in deze coronacrisis, waarin aangepast werk of thuiswerken opeens heel gewoon is geworden. Een psychische supportlijn of Mental Check-in kan dan helpen.

Lees meer over de psychische supportlijn
HomeContact

Contact

Bereikbaarheid

Zoek hieronder naar uw vestiging voor het telefoonnummer van uw servicedesk. Onze servicedesks zijn bereikbaar van 08:00 uur tot 17:30 uur. Wilt u uw afspraak afzeggen buiten bereikbaarheidstijden van onze Servicedesk? U kunt hiervoor het antwoordapparaat van onze Servicedesk inspreken. Wilt u daarbij uw geboortedatum inspreken? Dan kunnen wij uw gegevens erbij zoeken als we het bericht afluisteren. Bent u werkgever of bedrijfsarts? Neem contact op met de zakelijke contactpersoon in uw regio.

Heeft u buiten onze openingstijden dringende vragen? Neem dan contact op met uw huisarts. Voor informatie over onze annuleringsvoorwaarden klik hier

Cliënt of geïnteresseerd?

Bent u cliënt bij HSK of geïnteresseerd in een behandeling, neem dan contact op met de dichtstbijzijnde vestiging. Kijk hier voor antwoorden op de veelgestelde vragen (FAQ).

Cliëntportaal

Heeft u technische problemen bij het inloggen op uw cliëntportaal? Bekijk de FAQ voor mogelijke oplossingen.

Vestigingen

Bent u op zoek naar een vestigingen bij u in de buurt? klik dan hier voor een overzicht van al onze vestigingen