HomeOnze dienstverlening i.v.m. met het Corona-virus

Onze dienstverlening i.v.m. met het Corona-virus

Beste cliënt,

Het coronavirus houdt ons allemaal bezig. We begrijpen heel goed dat u vragen heeft over de voortgang van uw behandeling bij HSK. We informeren u in dit bericht over onze werkwijze de komende tijd.

Uw behandeling kan doorgaan

Voorop staat dat we u zo goed mogelijk blijven helpen, op een manier die voor u en onze medewerkers vertrouwd en veilig is. Dit doen wij door alle mogelijke maatregelen op onze vestigingen te nemen om een gezonde omgeving voor u en uw psycholoog te bieden. Hierbij hanteren wij altijd de laatste adviezen van de overheid en het RIVM. Al onze vestigingen blijven dan ook geopend en de geplande afspraken kunnen doorgaan. Als u niet naar de vestiging kan of wil komen, dan zet uw psycholoog uw behandeling op afstand voort.

Behandelen op afstand

Er kunnen natuurlijk redenen zijn dat u niet naar de vestiging kan of wil komen. Bijvoorbeeld omdat u zelf klachten heeft, zoals een verkoudheid of omdat u geen opvang heeft voor uw kind. In die gevallen behandelt uw psycholoog u via de telefoon of beeldbellen. Op deze wijze kunt u gemakkelijk in gesprek blijven met uw behandelaar. Misschien is dat even wennen, maar HSK heeft daar al vele jaren erg goede ervaringen mee. Lees hier meer over behandelen op afstand.

Wat verwachten wij van u?

  • Als u zelf gezondheidsklachten heeft of een andere reden heeft om niet naar de HSK vestiging te komen, bel dan met de Servicedesk van uw vestiging. Wij zetten uw afspraak om in een telefonische afspraak.
  • Medewerkers van HSK die gezondheidsklachten hebben werken vanuit huis. Als dat uw therapeut betreft, dan nemen wij contact met u op. Wij zetten uw afspraak dan om in een telefonische afspraak.
  • Indien u naar de HSK vestiging kan komen en geen gezondheidsklachten heeft, dan hoeft u niets te doen en gaan uw afspraken gewoon door

Wij vragen uw begrip voor deze maatregelen en proberen het ongemak voor u tot een minimum te beperken. Als u vragen heeft kunt u ten alle tijd contact met ons opnemen via de Servicedesk van uw vestiging. U vindt hier het telefoonnummer.

Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,

Martin Dekker
Directeur HSK

Ps. Wanneer u buiten kantooruren belt en onze voicemail inspreekt, wilt u dan niet vergeten uw naam en geboortedatum in te spreken? Op die manier kunnen we snel uw cliëntdossier erbij zoeken.